Eetfestijn alweer voltreffer!

Op 6 mei 2013

De zevende editie van ons jaarlijks eetfestijn was alweer een schot in de roos. Onze intussen beproefde eetfestijntraditie en het aantreden van een sterk uitgebreide bestuursploeg, moest een groot aantal mensen op de been brengen. En een groot aantal mensen werden er zelfs een pak meer! Dat we, geflankeerd door talloze vrijwilligers, bedacht waren op een grote opkomst, was duidelijk. Maar dat het op een zeker ogenblik tot buiten aanschuiven geblazen was, dat was een ongezien hoogtepunt. SK Londerzeel, waar het hele gebeuren plaatsvond, barstte haast uit zijn voegen. Ook dit jaar werd er weer hard gewerkt om van ons eetfestijn een succes te maken. En dat is gelukt. Alweer uitsluitend positieve geluiden over de op het menu staande gerechten, de aangename setting en de hartelijke en vlotte bediening. Een welgemeende ‘dankuwel’ aan alle helpende handen die zich belangeloos voor onze partij hebben ingezet!