Klaar voor verandering op 14 oktober

Op 1 september 2012

Je kan er niet omheen, de N-VA heeft de laatste jaren gezorgd voor een veranderd politiek landschap. Ook in de peilingen doet de N-VA het lang niet slecht. Een beloning voor al het harde werk dat wij allen samen geleverd hebben, inclusief onze lokale ploeg in Londerzeel. De tijd is nu gekomen om de verandering, die onze gemeente broodnodig heeft, ook echt waar te maken.

Londerzeel moet al sinds mensenheugenis opboksen tegen de hegemonie van één partij. N-VA Londerzeel vindt dit verre van een gezonde situatie, en wil deze alleenheerschappij dan ook doorbreken. Daarnaast draagt in onze gemeente eenzelfde persoon al 18 jaar lang de burgemeesterssjerp. En hoewel er ook goed werk is geleverd, is het na 18 jaar toch hoog tijd voor verandering. Altijd maar in dezelfde gedachtegang blijven draaien en dezelfde ideeën blijven herkauwen, zorgt uiteindelijk voor stagnatie en zelfs voor achteruitgang, terwijl er in deze moeilijke tijden net nood is aan nieuwe ideeën, een nieuw perspectief, kortweg aan vooruitgang.

N-VA Londerzeel kan met trots zeggen dat ze in zee gaat met 25 competente mensen, die stuk voor stuk de kwaliteiten hebben om deze gemeente mee te besturen en die staan te popelen om hun schouders te zetten onder een ambitieus project voor Londerzeel. De volledige lijst zal voorgesteld worden op 3 september. Nog even in spanning afwachten dus.

Met een federaal parlementslid in onze eigen rangen, hebben we bovendien de nodige informatie en ervaring in huis om gedurende de komende legislatuur mee vorm te geven aan een beleid op maat van de Londerzelenaars. N-VA Londerzeel stapt alleszins goed voorbereid naar de kiezer. Ze doet dit met een duidelijke visie en een duidelijk programma, die beide eerstdaags zullen worden voorgesteld.

Inmiddels zijn we ook de enige partij die al zichtbaar is in het straatbeeld. De aftrap is daarmee gegeven, maar we hebben nog veel meer in petto voor jullie. Wij zijn in ieder geval vol vertrouwen, en klaar voor de verandering in Londerzeel! Jullie toch ook?